LOGO (BARDZO) FIRMOWE

WYBIERZ PERFEKCJĘ W KAŻDYM PIKSELU

 

DAMY CI ZNAK

KTÓRY CIĘ WYRÓŻNI W TŁUMIE

 

ZAMÓW NOWY PUNKT WIDZENIA

POKAŻ FIRMĘ JEDNYM ZNAKIEM

1
1

PROJEKTOWANIE LOGO

unikalny kod Twojej firmy

Już nic nie można dodać, ale nic już nie można ująć – dopiero wtedy zyskujemy pewność, że nowe logo Twojej firmy jest doskonałe, a jego najmniejszy detal to integralna część Twojej oryginalnej identyfikacji wizualnej w unikalnej odsłonie.

ANATOMIA LOGOTYPU

DNA identyfikacji wizualnej

Twój nowy logotyp będzie niepowtarzalny i absolutnie wyjątkowy, ponieważ szablony, kalki i odtwórcze inspiracje zastępujemy nieograniczoną kreatywnością, którą wizualizujemy za pomocą sprawdzonego know-how oraz profesjonalnych narzędzi.

OFERTA TWORZENIA LOGOTYPÓW

perfekcja w standardzie

Dlaczego powinieneś wybrać logotyp w wersji EXPROMO? Odpowiedź jest czytelna, magnetyczna i oryginalna – dokładnie jak nasze projekty:

  • AŻ 5 WARIANTÓW NA START – wybrana przez Ciebie opcja będzie punktem wyjścia do dalszych prac kreatywnych
  • W 100% LEGALNIE – gwarantujemy unikalność projektu i typografii oraz legalność wykorzystanych czcionek

LOGOPACK & KSIĘGA ZNAKU

pakiet identyfikacji wizualnej

Kiedy usłyszymy „To jest to!”, czyli w momencie, gdy ostatecznie zaakceptujesz projekt swojego firmowego logo, przygotujemy dla Ciebie komplet plików i dokumentów, dzięki którym nowy znak identyfikacyjny będzie prezentował się doskonale online i offline.

W cenie projektu otrzymujesz:

  • LOGOPACK, czyli komplet plików we wszystkich możliwych rozmiarach i formatach oraz kolorystyce CMYK i RGB przygotowanych w ten sposób, abyś mógł bez konieczności formatowania dodać nowe logo do stopki maila, Word’a, bez problemów wykorzystać je w druku standardowym i wielkoformatowym, przekazać do firmy oklejającej samochody, czy produkującej koszulki.
  • KSIĘGĘ ZNAKU, czyli dokument w postaci pliku PDF, który będziesz przekazywać, m.in. drukarniom, agencjom PR, specjalistom zajmującym się oklejaniem aut oraz każdej firmie, z którą podejmiesz współpracę w celu zachowania maksymalnej spójności identyfikacji wizualnej swojego brandu.