MOC SŁOWA I OBRAZU

TRADYCYJNE MEDIUM W NOWOCZESNYM WYDANIU

 

MINIMUM PRZESTRZENI, MAKSIMUM PRZEKAZU

DOSKONALE WYWAŻONE PROPORCJE

 

PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU

OSIĄGNIEMY GO WSPÓLNIE

1
1

SKŁAD DO DRUKU

Znacznie więcej niż logo

Na profesjonalnie zaprojektowaną tożsamość marki składa się szereg komplementarnych detali. Oprócz rzeczy oczywistej, jaką jest logo, niezbędne są też materiały promocyjne, wizytówki, papier firmowy, teczki, naklejki i ulotki, a także banery, flagi czy rollupy. Wszystkie razem, elementy te składają się na osobowość wizualną firmy, a tym samy budują jej spójny, profesjonalny i wiarygodny wizerunek gwarantując jej mocną pozycję na rynku.

WIZYTÓWKI I PAPIER FIRMOWY

pokaż mi swoją wizytówkę i papier firmowy, a zdecyduję, czy wybrać Twoją ofertę

Nie musimy Cię przekonywać, że poza nowym logotypem to wizytówki i papier firmowy współtworzą decyzje podejmowane przez konsumentów. Wizytówka to najmniejsza forma promocji firmy i, jako taka, powinna być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Zwłaszcza, że zwykle jest to pierwsza rzecz, z jaką ma do czynienia  potencjalny klient. Wymiarowo niewielka, a jednak pojemna, powinna zmieścić wszystkie istotne informacje. Dzięki temu, wraz z papierem firmowym, umożliwi profesjonalne zaprezentowanie oferty podnosząc przy tym rozpoznawalność marki. Właśnie dlatego, oprócz logo, możesz u nas zamówić również te dwa elementy, a my zadbamy, aby razem tworzyły spójną i elegancką całość.Nie musimy Cię przekonywać, że poza nowym logotypem to wizytówki i papier firmowy współtworzą decyzje podejmowane przez konsumentów. Wizytówka to najmniejsza forma promocji firmy i, jako taka, powinna być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Zwłaszcza, że zwykle jest to pierwsza rzecz, z jaką ma do czynienia  potencjalny klient. Wymiarowo niewielka, a jednak pojemna, powinna zmieścić wszystkie istotne informacje. Dzięki temu, wraz z papierem firmowym, umożliwi profesjonalne zaprezentowanie oferty podnosząc przy tym rozpoznawalność marki. Właśnie dlatego, oprócz logo, możesz u nas zamówić również te dwa elementy, a my zadbamy, aby razem tworzyły spójną i elegancką całość.

ULOTKI

Konkretny przekaz, niskie koszty, wysoka skuteczność

Ulotki to narzędzie, którego nie należy lekceważyć. Śmiało można je uznać za najprostszy sposób na indywidualne dotarcie do każdego klienta. Dodatkowo, stosunkowo niskie koszta przygotowania projektu i wydruku nie stanowią obciążenia nawet dla małych lub dopiero wkraczających na rynek przedsiębiorstw. Co jednak zrobić, aby nasza ulotka nie wylądowała w koszu? Kluczem do sukcesu jest oczywiście nieszablonowy pomysł, znajomość branży i świadomość oczekiwań kontrahenta. Pozwala to na odpowiednie sformułowanie komunikatu, a następnie zaprezentowanie go w przystępny i atrakcyjny wizualnie sposób. Taki, który przemówi do wyobraźni klienta i zachęci go do nawiązania współpracy.

ROLL-UPY, BANERY, FLAGI

Daj się zauważyć

Stale rosnąca w siłę konkurencja sprawia, że jakość świadczonych usług to nie wszystko. Trzeba dać się zauważyć! Osiągnięcie tego celu nie jest łatwe, dlatego warto sięgnąć po wszystkie możliwe środki. Jednym z nich są rollupy, banery i flagi. Dogodna forma przechowywania i transportu, szybki i wygodny montaż, a przede wszystkim ogromny potencjał reklamowy to tylko kilka z ich rozlicznych zalet. To uniwersalne rozwiązanie idealnie sprawdzi się zarówno jako reklama wewnętrzna, jak i zewnętrzna. A już na pewno nie może go zabraknąć na wszelkich targach, konferencjach i innych eventach branżowych. Profesjonalnie przygotowane będą świadectwem renomy firmy i staną się nieocenionym narzędziem promocyjnym.

TECZKI, NAKLEJKI I INNE

Poważna oferta przedstawiona w adekwatny sposób

Dobre pierwsze wrażenie to klucz do sukcesu. Mimo postępującej informatyzacji ta stara mądrość nic nie straciła na aktualności, dlatego, chcąc nawiązać kontakty biznesowe z nowym kontrahentem warto odpowiednio się przygotować. Firmowa teczka, naklejki i inne gadżety to drobne, ale znaczące narzędzia o dużej mocy promocyjnej. Pozwalają w skuteczny sposób budować zaufanie i pozytywny stosunek emocjonalny klienta do Twojej marki. Odpowiednio przygotowane, zgodne z charakterem prowadzonej działalności, sprawią, że Wasza oferta będzie się prezentowała spójnie, profesjonalnie i elegancko. A o to aby tak się stało, zadbamy my!