PRZYCIĄGNIJ UWAGĘ

NIEBALNALNE UJĘCIA W JAKOŚCI EXPROMO

 

ODDZIAŁUJ NA EMOCJE

WYKREUJ PRAGNIENIA I POTRZEBY

 

CZARNO NA BIAŁYM

UDOWODNIJ, ŻE NIE MASZ NIC DO UKRYCIA

1
1

ZDJĘCIA PRODUKTOWE

Pokaż swój profesjonalizm

Wierne, a przy tym intrygujące i przemawiające do wyobraźni przedstawienie przedmiotu z podkreśleniem jego najważniejszych atutów to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, że w dobie sprzedaży internetowej nawet najlepsze i najpiękniejsze produkty nie znajdą nabywcy bez odpowiednio wykonanych zdjęć. Gra jest jednak warta świeczki! Dobrze zrealizowana fotografia produktowa zdecydowanie podniesie Twój prestiż w oczach odbiorców, a zainwestowane w nią środki szybko się zwrócą.

ZDJĘCIA NA BIAŁYM TLE

Intrygująca prostota

Jak pokazują badania, ponad 90 % klientów dokonuje zakupu na podstawie zdjęć, dlatego profesjonalnie wykonana fotografia produktowa jest tak ważna. Jej zadaniem jest przede wszystkim wydobycie najważniejszych cech danego przedmiotu, jego funkcjonalności, kształtu, koloru i faktury. Zdecydowanie najlepiej sprawdzają się tu zdjęcia na białym tle umożliwiające wierne odwzorowanie i wyeksponowanie detali. Co istotne, takie fotografie wcale nie muszą być nudne. Odpowiednio wykonane skupią na sobie uwagę odbiorców i zachęcą do dokładniejszego zapoznania się z Twoją ofertą. Zdając sobie z tego sprawę wypracowaliśmy własny styl atrakcyjnej prezentacji produktów uwzględniający wszystkie założenia fotografii packshotowej oraz indywidualne oczekiwania klienta.

ZDJĘCIA PLENEROWE

Pobudź wyobraźnię, wykreuj potrzeby

Zdjęcia produktowe na białym tle to często za mało aby przekonać potencjalnego klienta, dlatego warto wzbogacić swoją ofertę o fotografię plenerową. Umiejętne wyeksponowanie danego przedmiotu w adekwatnych do jego przeznaczenia okolicznościach podkreśli jego walory użytkowe, estetyczne oraz przedmiotowe. Tym samym, silnie oddziałując na wyobraźnię konsumenta, wywoła reakcję emocjonalną, jakiej trudno się oprzeć. Dodatkowo, w dyskretny sposób zasugeruje klientowi wyższość Twojej oferty nad ofertą konkurencji, co przełoży się na wymierne korzyści sprzedażowe.